Poistné udalosti - čo robiť ?
- Podrobnosti
- Napísané: štvrtok, 21. jún 2018, 09:38
Čo mám robiť, keď sa mi pri výkone práva poľovníctva stane úraz?
1) Poistné udalosti členov SPZ – SPK majú na starosti zamestnanci spoločnosti OK GROUP SLOVAKIA, a.s.
• kontaktovať zamestnancov spoločnosti OK GROUP SLOVAKIA, a.s. telefonicky alebo emailom
• Mgr. Petra Mozoľová - +421904246055 Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
• Ing. Roman Guderna - +421905620373 Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
TIP! Pri kontaktovaní, prosím uveďte vaše meno, priezvisko, adresu a telefónne číslo, email na ktorom budete zastihnuteľný, a tiež vlastný stručný popis udalosti. V prípade, ak Váš úraz alebo PN pretrváva.
2) Dokument y potrebné k nahláseniu poistnej udalosti
• v prípade, ak Váš úraz resp. PN je ukončená k likvidácii poistnej udalosti je potrebné dokladovať:
• stručný popis poistnej udalosti – kde, čo, kedy, ako a o ktorej hodine sa poistná udalosť stala
• uviesť čo bolo na Vašom tele poškodené – ktorá strana Vášho tela utrpela úraz
• vaše súčasné zamestnanie
• v prípade, ak ste aktívny športovec uviesť v akom športe a od kedy
Po doložení týchto informácii, zamestnanec OK GROUP SLOVAKIA, a.s. nahlási poistnú udalosť v poisťovni a bude požadovať:
3) Doloženie dokumentov k rýchlej likvidácii poistnej udalosti od SPZ - SPK
• okrem Vašich identifikačných údajov je vždy potrebné doložiť:
• potvrdenie od hospodára prípadne predsedu, že sa Vám úraz stal pri výkone práva poľovníctva – s dátumom úrazu, stručným popisom toho, čo sa stalo a k akému telesnému poškodeniu došlo pri úraze
• knihu návštev revíra, či už elektronickú alebo papierovú
4) Nechajte sa ošetriť a uchovajte si celú zdravotnú dokumentáciu
• je potrebné dokladovať aj zdravotnú dokumentáciu, a to od začiatku úrazu až po ukončenie liečenia
• celú zdravotnú dokumentáciu potrebujeme doložiť poisťovni od prvého ošetrenia, cez hospitalizáciu, ak bola ako aj prípadné rehabilitácie
• môžete nám ju zasielať elektronicky na uvedené e-maily alebo poštou na korešpondenčnú adresu OK GROUP SLOVAKIA, a.s., pobočka, Františkánska 5, 040 01 Košice
TIP! Likvidácia poistných udalostí prebieha rýchlejšie v prípade, ak poisťovňa disponuje všetkou zdravotnou dokumentáciou –resp. po ukončení PN. V prípade, hlásenia na začiatku úrazu nám dokumentáciu musíte postupne zasielať, aby sme ju k poistnej udalosti vedeli priebežne pripínať.
5) Poistné plnenie
• poistné plnenie je možné zaslať na účet príjemcu alebo poštovou poukážkou na jeho poštovú adresu
• v prípade plnenia na účet je potrebné ho uviesť
• zaslaním poistného plnenia je poistná udalosť uzavretá – v prípade trvalých následkov je možný nárok až po roku od ukončenia liečenia úrazu